Fredagen den 29 mars 2024

Startsidan

Uppdaterad: 2019-10-14

Välkommen!

Fårdala samfällighetsförening omfattar 21 radhuslängor med sammanlagt 178 radhus, i närheten av Tyresö Centrum. Samfällighetsföreningen tar hand om gemensamma anläggningar för värme, vatten, avlopp, småvägarna mellan husen, tvättstuga mm.

Radhuslängorna ligger i området "Fårdala", som omfattar även andra liknande radhusområden och villaområden. Husen i vår samfällighetsförening är byggda runt 1965. Därefter har det byggts både förskolor och skolor med lågstadium och mellanstadium, som gränsar till radhusområdet.

På mindre än tio minuters promenad finns Tyresö Centrum med butiker, banker, bibliotek, restauranger, och på samma avstånd i andra riktningar finns gymnasieskola, ridskola, och ett strövområde i skog med promenadvänliga stigar. Med lite längre promenad når man flera badsjöar, Alby friluftsområde, Sörmlandsleden. Från busshållplatsen "Fårdala skola" är det tjugo minuter till stan och bussarna går ofta.

OBS! Felanmälan görs alltid i första hand till respektive leverantör, under fliken "felanmälan" till vänster.

Medlemmar som loggat in har tillgång till ytterligare information, klicka på "Logga in" till höger i den övre listen.

Inloggningsuppgifter fås genom att kontakta styrelsen via mejl: info@fardalasff.se