Felanmälan och Service
Uppdaterad: 2024-11-18
OBS! Felanmälan görs alltid i första hand till respektive nedanstående leverantör.
Går det inte att få hjälp av respektive leverantör så kan du vända dig till respektive ansvarig i styrelsen.
Behöver du hjälp med din mobiltelefon, surfplatta eller dator?
Tyresö kommun tillhandahåller tjänsten Digital fixare för dig som är 65+ samt för dig som är yngre och har ett biståndsbeslut från kommunen.
Läs mer på kommunens hemsida: www.tyreso.se/omsorg--stod/stod-for-personer-med-funktionsnedsattning/digital-fixare.html
För support kring den dagliga användningen av laddplatserna, vänligen kontakta Waybler. De har den tekniska expertisen för att snabbt kunna assistera er. Telefon: 08-22 33 77 E-post:support@waybler.com |
|
Felanmälan & frågor om TV/Bredband från Tele2 (fd.ComHem): |
|
Felanmälan & frågor om TV/Bredband från OWNIT: |
|
OBS! Vid akuta problem angående vatten, värme eller avlopp: (OBS! Ange adress Akvarievägen 65 om det gäller det gemenssamma systemet - minst 3 fastigheter måste ringa för att jouren ska rycka ut) För t.ex reparationer, underhåll eller renovering: |
|
Felanmälan & frågor om värme och vattenavläsning: Maila frågor till info@fardalasff.se |
|
Felanmälan & frågor om driften av vår gemensamma vattenanläggning: Maila frågor till info@fardalasff.se |
|
Felanmälan & frågor om fakturor och avier: Du erhåller en pappersavi första gången och en kod till nabo.se, där kan du välja hur du vill få dina kommande avier. Du kan även logga in på nabo.se med ditt BankID, om du har registrerat dina personuppgifter. Här kan du logga in: https://portal.nabo.se/kundportal/login Om du vill ha autogiro kan du antingen ansöka om det på din internetbank eller kontakta Nabo för att få en blankett. För e-faktura behöver du ansöka om det på din internetbank. Det går alltid att välja att få sina avier i pappersformat och slippa aviseringskostnaden, gå in nabo.se och välj E-post. Maila frågor om avierna till ekonomi@fardalasff.se |