Felanmälan och Service
Uppdaterad: 2023-02-14
OBS! Felanmälan görs alltid i första hand till respektive nedanstående leverantör.
Går inte det att få hjälp från respektive leverantör så kan ni vända er till respektive ansvarig i styrelsen.
Behöver du hjälp av en digital fixare?
Den 1 november 2021 startar kommunens nya tjänst digital fixare upp! Tjänsten är till för dig som är 65+ samt för dig som är yngre och har ett biståndsbeslut från kommunen.
Läs mer på kommunens hemsida: https://www.tyreso.se/arkiv/nyheter/nyheter-omsorg-och-stod/omsorg-och-stod/2021-10-27-behover-du-hjalp-av-en-digital-fixare.html
![]() ![]() |
Felanmälan & frågor om TV/Bredband från Tele2 (fd.ComHem): |
![]() ![]() |
Felanmälan & frågor om TV/Bredband från OWNIT: |
![]() ![]() |
OBS! Vid akuta problem angående vatten, värme eller avlopp: (OBS! Ange adress Akvarievägen 65 om det gäller det gemenssamma systemet - minst 3 fastigheter måste ringa för att jouren ska rycka ut) För t.ex reparationer, underhåll eller renovering: |
![]() |
Felanmälan & frågor om värme och vattenavläsning: Maila frågor till info@fardalasff.se |
Felanmälan & frågor om driften av vår gemensamma vattenanläggning: Maila frågor till info@fardalasff.se |
|
Felanmälan & frågor om fakturor och avier: Vill ni ha er avi per e-post så ska ni maila ert namn och bostadsadress till ekonomi@fardalasff.se Maila frågor om avierna till ekonomi@fardalasff.se |